sovmorgon

Hej!
Vaknade mitt i natten och såg då att min första lektion var inställd, så började 11 istället för 9.
Gick upp sent, åt frukost och drog sen till skolan, hade 2 lektioner bara men vi spelade mest kort och softade ute typ.
Kom hem, städade, åt middag själv som vanligt och sen dess har jag bara suttit och kollat youtube typ.
Imorgon är en väldigt onödig dag, har bara en lektion på morgonen och sen har jag inställda lektioner fram till lunch och jag skulle åka från skolan efter lunch för jag har läkartid imorgon.
Men nu vet jag inte hur jag ska göra, vill egentligen inte komma klockan 8 för en lektion när jag annars kan sova ut.
Samma sak på fredag, har ju alltid 2 lektioner och 4 timmars håltimme emellan, och min första lektion är inställd och då har jag bara en lektion, vet inte om jag kommer komma då..
Fan, tuffa val här i livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0