soon

Snart, snart så åker jag!
Har packat allt idag från att jag kom hem, okej överdriver lite, har bara packat en timme.
Hade bara en lektion imorse, jag var jäkligt trött imorse men krigade ändå upp.
Var kvar i skolan till 3, sa hejdå till alla också.
Kom hem, åt middag och har bara packat.
Ska kolla serie snart tror jag, men ska snart sova så det är typ ingen ide, ska upp 3 imorgon bitti.
 
 
Juste, dessa dagar kommer komma upp i 8 dagar, ska försöka få internet men om jag inte har det så har jag bara fixat dessa dagar.
Dag 1: En bild på mig samt 5 fakta om mig själv.
Dag 2: Vad gör jag på min fritid?
Dag 3: Mina framtidsplaner
Dag 4: Typ av killar jag faller för
Dag 5: Mina planer för 2016
Dag 6: Hur jag är som person
Dag 7: En låt som ger mig många flashbacks.
Dag 8: Vilka länder jag har besökt och vill besöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0