skola :D

Första skoldagen denna vecka, herregud va seg den här dagen har varit.. Helt sjukt, man vänjer sig verkligen vid att vara hemma! Var rätt flummig hela dagen och skrattade typ åt allt, haha orkar inte bara jag tänker på det.
Iaf, hade bara 3 lektioner, efter skolan så satt jag kvar och spela kort med Gizem och Linus haha.
Efter ett tag skulle alla börja tagga, jag tog tåget, kom hem, åt lite choklad, städade, somnade typ 5 min och sen lagade jag middag. Har nyss ätit klart och ska kolla på criminal minds resten av kvällen och sen måste jag lägga mig tidigt för jag ska upp runt 5 imorgon och jag hade problem med att gå upp imorse..
Imorse bestog min frukost av MASSAAAA choklad, var såå överhypad och lovade mig själv att inte äta så mycket på en gång, men vad tror ni det första jag gjorde var när jag kom hem? Jo, åt massa choklad igen!
Förresten måste bara säga grattis till Fanny, hon fyller år idag :D
Började min morgon med att spela in en video på snapchat när jag sjunger happy birthday haha, ren kärlek det där, hade typ precis öppnat mina ögon..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0