skjuts

Hej!
Vaknade tidigt imorse, fick skjuts till jobbet av pappa, dom skulle nämligen till kungens kurva så det va typ på vägen haha!
Kom en halvtimme tidigare, men eftersom det var så få som jobba och det var stressigt så fick jag hoppa in en halvtimme tidigare, fick även sluta en halvtimme tidigare för att jag började tidigare.
Asså det var såååå stressigt idag på jobbet, dör!
Fick skjuts hem efter jobbet också, av en väldigt trevlig person, vi åkte runt ringvägen och snackade lite innan jag kom hem, åt nyss middag och ska snart kolla på tv med mamma och därefter kanske det blir melodifestivalen, men vet inte om jag är sugen på det hahah.
Iaf, ska även hinna måla naglarna, ska ju till kyrkan imorgon för första gången sen juni, är fan nervös haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0