plugg

Igår kväll spenderade jag typ 2 timmar på att plugga, brukar inte hända att jag sätter mig och pluggar men jag fick någon lust så jag bara körde igång, fick även ett sms om att min sista lektion var inställd och min morgon lektion är en sån lektion där jag bara tar närvaro och drar hem, så mejlade min lärare och hon sa att jag kunde plugga hemma, vilken synd då att jag inte har pluggat idag.....
Iaf, har bara varit hemma och myst typ, somnade ett tag också som vanligt.
Gjorde en kladdkaka i kopp på typ 5 min, skit gott var det, till det hade jag vaniljglass och det var typ drömmen!
Städade också, åt nyss middag och tänkte kolla på criminal minds och sen sova, imorgon är det första dagen i skolan den här veckan och jag är allt annat än taggad, har blivit så hemmakär att jag inte ens vill gå ut.
Började även skriva på "årsresume" men gjorde bara halva, orkade inte bli påmind av allt just idag.
Annars har den här dagen varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0