heej

Hej på er!
Hade inte tid till att blogga igår så därför gör jag det nu istället!
Jobbade igår, fick sluta en halvtimme tidigare så jag hann med mitt tåg, väldigt skönt!
Kom hem, var hemma några minuter och sen gick jag och mötte Fanny som var här över helgen.
Mötte upp henne och så drog vi hem till mig, åt middag och sen kollade vi på hangover 2 samtidigt som vi snackade om gamla minnen och åt chips som hon hade med sig!
Hur mysigt som helst, sen skulle hon åka hem och då var klockan typ 11, hoppade in i duschen snabbt och sen i sängen och typ somnade direkt, var hur trött som helst!
Skulle upp tidigt idag för jag ska iväg till heron city med Gizem och Rania och ha lite kvalitetstid, såå cozy!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0