fattig

Fyhelvete vad dyrt det är att gå till läkare, var nyss och där och fick hämta ut recept och sånt och slutade med att jag la ut 700 kr, helt sinnesjukt. Det är sjukt jävla mycket pengar...
Iaf, skoldagen eller skoldagen kan jag inte kalla det för hade bara en lektion med eget arbete på...?
Spelade kort typ hela dagen, tog tåget hem och mötte upp mamma.
Kom hem, tog en treo och sen drog jag till sjukhuset direkt.
Påvägen hem gick jag förbi apoteket och därefter gick jag till konsum för att hämta ut ett paket.
Åt nyss middag, åter igen helt själv haha!
Kollar just nu på criminal minds men ska om ett tag röra mig mot banken med mina föräldrar, eftersom de inte kan svenska så får jag agera tolk..
Ikväll blir det bara att ta det lugnt och imorgon har jag bara en lektion som börjar halv 2, men åker nog till skolan vid 10-tiden.
Pallar ändå inte vara hemma och i skolan kan man alltid möta upp folk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0