bowling + bio

Har haft en sjukt mysig dag, åkte tidigt hemifrån och mötte upp Gizem och Rania i haninge, vi åkte sedan till heron city, bokade först bio och sedan bokade vi bowling.
Bowlingen gick väl sisådär, vi filmade tusen gånger men de gångerna som vi alla fick en strike var det ingen som filma haha!
Jag vann den sista ronden medans Gizem vann de 2 första.
Gick sen och käka på donken, därefter drog vi till willys och köpte massa snacks.
Filmen var bra, dock hade jag sjukt jobbig huvudvärk och mådde jätte illa...
Roligaste var när Rania drog på toa och sen kunde hon inte hitta oss, hon gick till flera olika rader men inte till oss, jag och Gizem satt och skrattade så mycket att vi grät!
Såfort filmen tog slut sprang vi till bussen, åkte sedan hem och har inte gjort något speciellt ikväll faktiskt!
Har ändå haft en skit bra dag men känner att jag bara vill slappna av, ska duscha och sen sova!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0