ny månad osv

Hej på er! Det är redan andra augusti idag och idag var det faktiskt lite höstkänslor ute för att det blåste väldigt kallt.
Så vad har hänt sen sist? Jo bara jobb, sist jag skrev skulle jag jobba 16.30-23.15 kom hem 1 och somnade runt 3-4 och blev väckt av ett samtal klockan 10 på morgonen och då var det bara snabbt på med kläderna, slänga i mig lite mat och sen springa till bussen, skulle nämligen jobba.. Jobbade ett överdrivet långt pass också, 12.30-23.30 och fick bara 40 min rast.. Efter jobbet tog jag med mig en wrap men tappade halva hahah.. Juste var även så dum att jag tackade till ett pass idag?? Kom hem 1 inatt, somnade 3 och vaknade lite innan 9, satte på mig kläder, och sen drog jag till jobbet.
För första gången på länge kom jag hem när det fortfarande var ljust ute, jobbade 12-19, sjukaste passet, har varit skit grinig och sen träffade jag några bekanta, så det blev lite stelt och jag blev av någon anledning helt skakis när jag träffade dessa, helt förjävligt skakis.. Och har bokstavligt talat varit skit grinig hela dagen, på min rast när jag satt och åt så blev jag inskickad igen för att det var kaos..
Pratade med Fanny påvägen hem och sen när jag kom hem satt jag och snackade med mina föräldrar lite, åt en glass och har kollat massa youtube klipps.
Ska snart sova, har typ sömnbrist haha och är helt utmattad efter alla pass, dom ville ha in mig imorgon också men jag fick faktiskt avstå för denna gången, får se, kanske ringer mig någon annan dag den här veckan.
Har blivit så jävla dålig på att skriva men som ni ser jobbar jag mycket och har annat att tänka på då.
Blev förresten biten av typ en spindel när jag låg och sov för 2 nätter sen, halva min arm är röd och svullen, det kliar och svider och gör lite ont och jag har bitmärken, stabilt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0