Long time no see

Hej på er! Har varit super upptagen sen sist..
Kan iaf berätta lite kortfattat för jag har inget internet till datan så använder mobilen och det är lite småjobbigt..
I torsdags var jag hos läkaren och gjorde några tester, gick helt okej, kom hem och packade det sista, åt middag med mina föräldrar och sen åkte jag och pappa till Karlstad. Kom hit halv 11 på kvällen och hade så mycket grejer att bära upp så vi fick springa upp och ner 1000 gånger, bor också på tredje våningen så det var lite småtufft..
På fredagen stog jag och pappa och jobbade i flera timmar, under pauserna så lagade jag mat och diskade. Vi rev ner dom mesta tapeterna och jag var även en sväng på universitet, var dock inte där så jättelänge för det kändes lite jobbigt haha.. Tog lite tid att hitta dit också och bla bla bla, hade även migrän och såfort jag kom hem så började det spöregna. På kvällen gick jag och pappa ut på en promenad vid 10 tiden för att utforska området.
Igår så åkte pappa hem, men innan det åkte vi och storhandla och sen åt vi lunch och åkte ut till återvinningen för att kasta allt skit. När pappa hade åkt hem så gick jag ut på en promenad och sen köpte jag lite grejer som behövdes. Förberedde dipp och chips till kvällen men istället så tog jag en dusch och åkte hem till en person haha! Sov där så det var ju skönt istället för att sova på en madrass. Sov dock inte alls länge, bara 2 timmar. Kom hem imorse vid 10-11, tog en liten promenad och sen började det regna och det har regnat hela dagen. Åt lite frukost och sen somnade jag vid 2 tiden och vaknade 7, så jag sov i 5 jävla timmar mitt på dagen. Sen gick jag upp och hämtade chipsen och dippen och satte på en serie på mobilen, lite småjobbigt att man glömde fixa internet så det kommer i mitten av veckan typ.. Aja! Tänkte duscha lite snabbt och sova!
Liten bildbomb från promenaden igår




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0