hallå där

Har haft en lagom tråkig helg faktiskt, jobbade igår och allt började dåligt, glömde busskortet så pappa fick åka ikapp bussen och ge mig det haha.
På jobbet var jag skit jävla grinig, det var förjävligt..
Fick sluta 10 min tidigare så kunde åka hem tidigare.
Åt middag och var sen bara hemma.
Duschade även håret och la mig i sängen och skulle bara blunda några sekunder för mina ögon sved, slutade med att jag somnade..
Aja, gick upp imorse och fixade mig, åt lite frukost och sen åkte vi till kyrkan, skit tråkigt som vanligt..
Därefter köpte vi pizza, åt 2 bitar och sen ville jag typ spy, hade migrän..
Efter det träffade jag Gozel en stund och pratade, skit mysigt!
Kom hem och spelade kort med mina föräldrar och just nu lyssnar jag på musik och ska snart duscha och så.
Imorgon jobbar jag från halv 5 tror jag att det var.
Så kommer vara hemma en stund och sen ska jag dra.
Hade dock planer imorgon kväll för jag visste inte att jag jobbade, kollade fel i schemat som vanligt typ..
Men det spelar inte så stor roll, jobbar imorgon och sen 2 pass till och sen har jag semester och antagligen så kommer jag aldrig mer komma tillbaka till det stället, lite synd för jag älskar mina kollegor men hatar själva platsen.. Har ju trots allt jobbat där i över ett år så det är fan dags nu att dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0