För mycket

Just nu är allt för mycket och jag har verkligen ingen tid till något känns det som, dom senaste dagarna har det varit fullt upp med att leta efter boende i Karlstad och massa annat.
Igår jobbade jag ett skit jobbigt pass för var bara i kassa och det är så jävla jobbigt för det tär på kroppen..
Efter jobbet tog jag med mig en wrap, så fucking gott.
Kom hem halv 2, duschade vid 3 somnade 4 och mamma väckte mig vid 8, var sååå trött.
Gick upp och åt frukost sen drog vi till banken och sen drog vi hem, hon åkte iväg och jag hängde med Hanna till Konsum. Sen kom jag hem, var fett sugen på te men jag åt glass istället, ahaha logiken?
Iaf sen gjorde jag middag och därefter så åt vi, drack lite champagne haha, och sen spelade vi kort typ.
Sen dess har jag bara gjort det gamla vanliga, varit inne på yt typ.
Imorgon ska jag laga middag igen men innan det så måste jag hinna förbi umo för efter middagen ska vi till simhallen, haha har inte varit där på jag vet inte hur länge..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0