ej

Hej!
Jobbade igår 10.30-20.30, var lagom trött efter jobbet men det gick bra trots att det spöregnade ute så jag var dygnsur när jag stog i ettan när bilarna hade bilrutetorkarna på..
Iaf, idag har inte hänt speciellt mycket, var hemma, skypade med Fanny och sen bråkade jag med mamma så jag gick hemifrån och drog till apoteket för att hämta ut min antibiotika, pratade även då med Fanny, så skönt att hon alltid ställer upp!
Iaf sen hemma har vi bara letat efter lite saker och satt halva kvällen för att lösa med deras bank grejer, skit jobbigt.
Men pappa swishade mig lite pengar så det var nice hehe!
Jobbar imorgon och sen vet jag inte vad som händer.
Det är lite strul med skolan just nu, får se om det går att lösa, hade varit riktigt jävla nice om det löser sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0