biomys

Hej! Imorse vaknade jag klockan 9, gick upp och städa, åt kladdkaka till frukost för jag var inte hungrig, satt samtidigt och skypade med Fanny, superdupermysigt.
Sen gick jag till nynähamns station för att ladda på mitt busskort och därefter åkte jag mot heron city.
Under tiden facetimade jag med Fanny och efter en stund så blev jag glatt överraskad när jag stötte på Wilma och Nadine på tåget, åkte med dom till haninge och sen hoppade Gizem på mitt tåg.
Sen i Älvsjö mötte vi upp Rania och åkte mot heron city.
När vi kom dit gick vi först och fixade biljetter för att gå på War dogs och därefter köpte vi snacks och sånt.
Filmen var super rolig och det var typ bara 6 andra människor som var på bion hahah.
Direkt efter åkte vi hemmåt, sista gången jag träffade mina tjejer, fucking bästa kortis trion vi är!
Hade en jättemysig dag idag.
När jag kom hem så satt jag och spelade kort med mina föräldrar.
Imorgon ska jag till läkare inne i stan och när jag kommer hem ska jag laga middag och sen ska jag fucking flytta, kan ni fucking fatta det??? Inte ens jag kan det.. Skulle egentligen flytta på fredag men flyttar nu en dag tidigare och jag har fucking inte packat ett skit, stress... Behöver gå upp tidigt imorgon och packa ner det sista.. Fan får ångest av det här..
På fredag är det smygstart på skolan, lite nervös om jag ska vara ärlig.
Pappa kommer stanna 2 dagar och sen åka hem en dag och sen komma tillbaka med 3 andra män som ska hjälpa till med lägenheten för att det ska gå snabbare och för att pappa inte ska jobba ihjäl sig, stackars nutte..
Så får se när nästa update blir, kommer försöka fixa internet hemma så snart som möjligt, i värsta fall så har jag ju internet på luren.
Ni får bara en bild, för alla bilder från dagen är crazy och har mest videos hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0