Bästa

Hej på er! Har haft en skit bra dag idag, träffade nämligen miiiiin Gizem! Har skrattat så mycket idag så träningsvärk imorgon är inget att bli förvånad över, haha har verkligen haft roliga stunder, vi var även en sväng på banken och stängde ner vårat företagskonto, äntligen typ haha!
Kom sen hem och åt middag, träffade pappa på tåget när Gizem gick av så hade sällskap som tur var för min lur var nära döden.
Efter middagen åkte vi till simhallen och sen handlade, köpte massa grejer till min lägenhet och massa annat.
Sen åt jag lite glass och har snackat med Gizem på skype i över 2 timmar, skit mysigt.. Sååå som jag har saknat det!!
Igår blev jag väckt tidigt för att äta frukost och sen åka till Bauhaus osv, vi var lite överallt faktiskt, mio, bauhaus, hornbach och några mataffärer, köpte såå mycket bygg grejer så vår bil var väldigt lågt nere, den nuddade nästan däcken, för vi hade köpt flera hundratals kilon av kakel till badrummet.. Och massa tapeter och skit..
Sen när vi kom hem så köpte jag en soffa från mio, haha tråkig som jag är så beställde jag en exakt likadan som vi har här hemma förutom att divanen kommer vara på andra sidan än det vi har nu. Iaf sammanlagt la vi ut 25 tusen på ett ungefär bara igår, och det behövs såååå mycket mer.
Efter det lagade vi middag, blev kyckling, ungsbakad potatis och sallad, superdupergott!
Imorgon kommer det nog inte hända så mycket, men man vet aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0