-----

Fyfan vad jag är trött, har typ skypat och facetimat med Fanny hela dagen.
Vaknade tidigt imorse och städade och sen åt jag avokadomackor, det är typ drömmen.
Efter det drog jag till banken och som tur är allt löst nu så kommer slippa gå dit typ.
Efter det åt jag kräftor och sen bakade jag godaste kladdkakan.
Sen grillade jag hamburgare, men fyfan va mätt jag är fortfarande..
Igår var jag på umo och sen apoteket och därefter åt vi mat som jag lagade, spagetti köttfärssås blev det, och gott var det.
Efter det var det simhallen och sen handlade vi lite och därefter gick jag ut med Gozel, men asså fyfan va kallt det var igår kväll, ångest på hög nivå typ, sommaren är ju helt slut nu..
Imorgon kommer bli en skit lång dag, ska upp klockan 6 och sen ska vi åka iväg under dagen och därefter ska jag jobba 4 timmar typ.
Kommer berätta mer vad det är för ärande efter imorgon.
Sen jobbar jag hela helgen så det kommer bli rätt så jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0