Tröttare än vanligt

Hej! Somnade strax efter 12 igår, vaknade runt 10 och var skit trött...
Gick upp och åt frukost och sen åkte vi till simhallen.
Direkt efter åkte vi till Länna, trodde inte att vi skulle åka iväg så lämnade luren hemma för skulle bara vara borta en timme, kom hem vid 3 hahah..
Köpte inget speciellt, förutom saker som behövs typ, mat och sånt!
Kom hem och lagade middag, blev en sallad idag.
Därefter gick mina föräldrar på en promenad, såå skönt att vara hemma själv ett tag, har dock knappt pratat med mina föräldrar idag..
Somnade i bilen 2 gånger dessutom, för dom skulle in på bauhaus så jag satt kvar i bilen, somnade för dom var borta i över 40 min..
Ska snart äta chips tänkte jag, ska först fixa en dipp, har varit sjukt sugen på chips fett länge..
Imorgon är det skola, är inte alls taggad.. Ingenting är som förut.. Det är bara jobbigt att gå till skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0