training

Vaknade imorse och gick ut och sprang, det var en dålig ide för jag fick ännu mer ont i halsen och nu är jag sjuk på riktigt... Och min träningsvärk från igår är grooooov, kunde knappt gå upp från sängen, fick typ rulla av sängen.
Åkte till skolan helt i onödan...
Chillade bara i skolan med Gizem, träffade folk och sen hände det inte så mycket.
Kom hem och åt middag, åt lite godis och sen åkte vi till simhallen.
Sitter atm och skypar med Gizem, vi skulle plugga men det blev inte riktigt så!
Imorgon ska jag kanske gå upp och springa på morgonen, men får se hur det blir, är sjuk ju men ska dricka te och sånt ikväll så hoppas att jag mår bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0