sjuk

Hej på er!
Igår kväll satt jag och pluggade med Gizem, gick väldigt bra!
Vaknade imorse och kände mig jättesjuk..
Har ont i halsen, huvudvärk och lite täppt i näsan, det kan bli värre tills imorgon..
Så tog 2 ipren och drack en kaffe, fixade mig och drog till skolan, försov mig även så hann inte äta frukost.
Köpte energidryck och sånt på hemköp, och sen så hade jag bara en lektion imorse, men var kvar i skolan ett tag.
Kom ändå hem rätt så tidigt, åt middag för mig själv som vanligt och därefter så har jag bara druckit te och skit.
Känner nu att jag börjar bli värre..
Fasen, har verkligen inte tid för det här, jobbar imorgon och nästa fredag är det mösspåtagning..
Sjukt att det bara är 6 veckor kvar till studenten idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0