nästan frisk

Hellu!
Igår kväll satt jag och skypa med Gizem, hon hjälpte mig lite med lite grejer.
Somnade runt 12 pch skulle upp 7, var galet trött imorse, gick upp, fixa mig, åt frukost och åkte till jobbet.
Skulle bar jobba 6 och en halvtimme men jobbade en timme extra för det behövdes.
Frös så sjukt mycket på jobbet så drack te fett mycket mot slutet.
Har ju även ont i halsen så det var lite jobbigt att prata vissa gånger.
Fick skjuts hem och det var tur för det var stopp i tågtraffiken mellan älvsjö och skogås så jag skulle inte kommit hem på ett bra tag, det var en olyckshändelse som hade hänt (tror att någon hoppade framför tåget). För vi såg massa poliser, brandmän osv mellan farsta och älvsjö, och det låg en kropp med ett skynke över på spåret..
Iaf kom nyss hem, ska äta middag snart och sen bara ta det lugnt, är ledig imorgon så vi ska till simhallen är planen sen får vi se!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0