mösspåtagning

Hej!
Idag var det mösspåtagning, inget speciellt dock..
Vaknade tidigt imorse, lockade mitt hår och drog till skolan, sen åkte jag hem till Gizem där vi lyssnade på musik och blev fett hypade.
Åkte tillbaka till skolan och tog lite bilder, tog skit många bilder faktiskt och dom flesta blev bra.
Därefter så skulle vi in i aulan, det var sjukt tråkigt...
Helt seriöst haha, det roligaste var nog manskören som sjöng, jag och Gizem blev nästan utkastade av att vi garvade så mycket hahahahah..
Efter det åkte alla studenter till stan men jag och Gizem och Rania åkte till farsta för att fixa plakatet.
Efter det åkte jag till gullmars och tog bussen hem, käkade middag och ska bara kolla på serier, blir ingen fest för mig ikväll men det är lungt för jobbar ändå imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0