helvete

Och dääär försvann mina föräldrars tillit till mig igen, det tog mig ett och ett halft år att bygga upp skiten men den är borta återigen.. helvete det är allt jag har att säga..
Jobbade idag, gick faktiskt väldigt bra, trots att jag kom försent och att jag fick stressa som fan i början men det löste sig.
Hanna kom och mötte mig efter jobbet, härligt med lite sällskap.
Har inte så mycket mer att skriva, ska snart duscha och sen sova, imorgon kommer bli en låååång jävla dag tillsammans med mina föräldrar, fucking skjut mig nu asså.. Ska försöka sova så länge det går och stänga in mig på mitt rum hela dagen imorgon, dock ska vi till simhallen och lite andra ställen, satan..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0