frisör

Hej! Somnade igår samtidigt som jag skrev med lite folk, så trött var jag, brukar även alltid vakna mitt i natten och svara på sms och sånt men nu gjorde jag inte det, och det sjuka va att när jag vaknade runt 9 var jag fortfarande trött..
Iaf, skulle åka och möta mamma i stan men i sista sekund så ändrade jag mig och åkte till skolan även fast jag var ledig, satt med Gizem och sen skulle jag till frisören, klippte mig och klippte bort 10 centimeter men det syns knappt som tur är, har fått så långt hår så det skulle inte ens märkas om jag klippte typ en halv meter haha!
Kom hem och lagade middag och sen har jag bara kollat lite bloggar.
Ska snart duscha och sen sova, jobbar 11-19 imorgon, är inte taggad.
Är dock ledig på söndag så vi får se vad det blir för äventyr då, imorgon så kommer det inte hända något förutom jobb, kommer komma hem halv 10 så sen blir det bara sängdags haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0