cruising

Hej!
Haft en lååång dag idag..
Min första lektion var inställd så jag hade bara en lektion idag, men jag och Gizem sålde våra armband osv, gick faktiskt väääldigt bra!
Sen var det massa saker som hände i skolan konstant, jag blir mindfucked bara jag tänker på det haha.
Kom hem, åt middag, bråkade med mamma riktigt grovt och drog sen ut vid 8, åkte runt lite med Jakob och Fredrik som kom och plocka upp mig utanför mig, åkte runt öööööverallt, hämtade upp Hanna och sen lämnade vi av henne och gick hem till Fredrik och kolla film, efter en timme tröttnade vi och åkte ännu mer bil, sen släppte dom av mig utanför mig för cirka 20 min sen.
Är så galet trött nu så tänkte duscha och sova, är ledig hela helgen och ska njuta till max :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0