-

Hej!
Kollade nyss klart på ett avsnitt av pll och tänkte blogga lite snabbt.
Somnade runt 1 igår och skulle upp vid 6, vaknade några gånger mitt i natten och svarade på sms och så vidare.
Skoldagen gick snabbt, på lunchen drog vi till pressbyrån och köpte glass.
Därefter hade vi idrott men jag skulle inte simma, så gick iväg och kom tillbaka för att ha ett muntligt prov, jag klarade det som tur är :D
Imorgon har jag bara en lektion, men jag funderar på att stanna hemma, eftersom det tar längre tid för mig att ta mig till skolan än vad själva lektionen är..
Får bestämma mig imorgon bitti, hur pigg jag är när jag vaknar :/
Ska kolla ett avsnitt till av pll tror jag och sen blir det duscha och sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0