utvilad

Grym dag har jag haft idag, vaknade runt 9, var skit pigg då, så skönt att sova ut efter att ha haft sömbrist haha!
Gick upp, städade och drack kaffe och sen skyndade jag mig ut och skulle träffa Frida, vi käkade på svandammspizzerian, sååå gott, blev såklart gyroskebabtallrik med vitlökssås!
Efter det åkte jag och Frida runt överallt, vi var till och med en sväng vid torö.
Kom hem, fick en hel del post, fick bland annat mitt nya bankkort och inloggning till skolfoto, så har nu beställt foton från fotograferingen.
Fick fan betala själv.. Men dels skulle jag testa att handla på nätet med dosan haha!
Åt nyss middag och ska snart kolla serie och sen blir det sängen.
Imorgon är min första lektion inställd och sen har jag tandläkartid och efter det så är min sista lektion i bara några minuter för vi ska bara skriva ut en kamera och sen slutar vi!
Sååå gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0