tiden är knapp

Hej!
Kom nyss hem, har varit sjukt lång dag idag.
Vaknade 8, åt frukost och städade och sen skyndade jag mig till tåget.
Åkte till handen, skulle kolla bilar, innan det så kollade vi på new yorker, slutade med att jag köpte en kappa som var sjukt snyyyygg!
Ni får se en bild senare har inte haft tid att ta en bild hehe, kollade iaf bilar, har bestämt oss helt för vilken bil vi vill ha.
Påväg hem så ringde Frida mig och vi bestämde för att ses sen, kom hem, åt mat och skyndade mig ut för att Frida stog utanför och vänta.
Vi åkte runt hela Sverige typ haha nej men vi var överaaaaallt!
Kom iaf nyss hem, ska äta lite chips och sen sova, imorgon är det jobb som väntar, är inte alls taggad på det!
Såg en fin regnbåge utanför maxi haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0