nya tag

Igår kväll var jag så trött att jag somnade vid halv 10, så skönt men jag var fortfarande trött imorse dock..
Gick upp, åt frukost, sminkade mig, sprang till tåget, kom till skolan, hade en lektion, sen var det lunch. På lunchen drog jag och Sofia lite snabbt till centrum, behövde köpa en ny mascara akut men den jag ville ha var slut så fick ta en annan..
Efter det åkte jag och Gizem på UF mässa i älvsjö, skit kul var det där.
I början hade dom fetaste musiken och grejer :D
Sen när det var slut åkte jag till skolan och skulle hämta min väska, åkte hem, åt middag och sen åkte vi till simhallen, eftersom jag var för trött så orkade jag inte simma men satt jävligt länge i bastun, sååå skönt!
Imorgon är jag ledig från skolan, så jävla nice!
Kommer antagligen bara ligga på soffan hela dagen och slappa, skit skönt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0