lördag

Har haft en bra och en dålig dag idag, jobbpasset gick sjukt segt, jobbade övertid, fick en utskällning och blev skit förbannad. Skulle på bio efter jobbet men blev såklart ändrade planer.
Åkte hem och hann bara vara hemma i en halvtimme, åt middag och sen så såg jag att både Aleks och Sammy hade ringt mig, ringde upp Aleks och så frågade han om jag ville komma ut eftersom han och Sammy och Mathias var i Nynäs. Så 10 minuter senare blev jag upplockad och vi åkte runt lite överallt. Skit roligt faktiskt, eftersom vi alltid bara umgås inom skolan eller typ centrum så var det här lite annorlunda.
Kom nyss hem och ska typ duscha och sen sova, ska jobba imorgon också, viiiiill inte!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0