Lång jävla dag..

Hej på er! Har haft världens längsta och jobbigaste dag.
Vaknade 5 imorse och kände mig väldigt förkyld.. Åkte till skolan och hade bara 2 lektioner men en 4 timmars håltimme.
Hann göra ganska mycket på håltimmen, var en sväng på banken och skapade sparkonto och massa annat! Sen mötte jag upp Fanny. Vi drog till skolan och sen bestämde vi oss för att äta på Taco bar, liksom varför inte? Haha har ätit ute 3 gånger denna vecka.. Måndag, onsdag och idag!
Direkt efter skolan åkte jag till jobbet. Skulle egentligen börja 4 men min arbetsledare bad mig hoppa in direkt.. En halvtimme tidigare alltså.
När jag står i driven hör jag en bil som gasar fett mycket, känner igen ljudet och kollar ut! Och vilka ser jag i bilen? Jo, Fredrik och Jakob! Blev skit glad över att se dom! Har haft en skit dag idag, skit nere och inte orkat göra något. Mina kolleger märkte det och en skit gullig kille frågade vad som var fel och gav mig en kram och försökte göra mig glad! Världens gulligaste, älskar verkligen mina kolleger. Fick sen en halvtimmes rast och då satt jag och facetima med Hanna! Sen så jobbade jag några timmar till och sen slutade jag och då ringde jag Jakob som höll mig sällskap till tåget och nu sitter jag på tåget och vill bara hem och somna, är sjukt trött! Jobbar imorgon också, är inte taggad..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0