ja.

Hej!
Kom nyss innanför dörren, har haft en grymt bra dag, började med att jag skulle gå upp 9 men vaknade av mig själv klockan 7, låg kvar i sängen och kolla på serie, skit mysigt!
Drog sen till skolan, och såfort jag kommer fram så visar det sig att jag inte har den lektionen jag kom för och då hade vi bara den sista lektionen kvar, men den ställdes också in!
Alla lärare verkar vara sjuka..
Vilket leder till imorgon, är helt jävla ledig imorgon haha, så himla skönt, men vet dock inte vad jag ska hitta på!
Dock så jobbar jag 19.00-22.00 imorgon i Älvsjö..
Iaf jag och Frida drog till farsta och käka nuggets på burger king, drog snabbt tillbaka och mötte upp Sammy, sen efter ett tag kom Mattias och vi spelade kort ett tag och såklart vann jag varje gång haha och sen kom Aleks, Frida och grabbarna höll mig sällskap, för mitt tåg skulle gå klockan 6, Frida drog vid 5 och sen gick jag med killarna till centrum, sen skulle jag åka till jobbet.
Kände verkligen att jag inte vill jobba, mådde verkligen inte bra för det..
Men det gick bra ändå faktiskt!
Och nu tänkte jag duscha och sen kolla ph och sen sova, kan ändå sova ut imorgon hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0