ingen bra dag

Idag är ingen bra dag och har inte varit bra heller.
Vaknade tidigt imorse, gick upp och fixa mig och skit, åkte till skolan, Frida hämtade upp mig vid centrum, tur det för det spöregnade ute....
Kom till skolan och lockade hennes hår :) Blev sjukt fint faktiskt!
Sen så flöt skolan på som vanligt och jag skolkade som vanligt rätt så mycket haha!
Slutade tidigt, var ett tag med Mathias och Aleks och sen skulle jag hem och äta.
Är så jävla sjuk, borde egentligen vara hemma men det vill jag typ inte..
Får se kanske stannar hemma imorgon.
Iaf la mig nyss i sängen och ska dricka te..
Ska nog även lägga mig tidigt idag och försöka vara mer pigg imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0