bästa vän

Dagen idag har varit helt okej, började tidigt och slutade sent, efter 4 timmars sömn inatt så var jag svintrött och somnade nästan på tåget till skolan..
Det var tacos i skolan, skit gott och sen dansade vi salsa, helt ok.
Sen skulle jag ta tåget hem, mötte upp bästa Fanny som har kommit hit idag och ska stanna tills söndag.
Så hon mötte upp mig på tåget och sen åkte vi hem till mig och åt middag och sen kollade vi på film och åt chips, skit mysigt, dock var båda skit trötta så det var inget hype som vanligt haha!
Ska faktiskt duscha och sova nu, är så himla trött!
Ska upp tidigt imorgon och direkt efter skolan väntar jobb i nästan 7 timmar, snälla döda mig!
Mini bildbomb





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0