Work hard

Hej på er! Sitter för tillfället påväg hem från jobbet, är helt jävla död, ska nu hem och duscha håret och sova snabbt!!
Som tur är morgondagens första lektion inställd så att jag börjar 11.45 istället för runt 9. Drömmen typ.
Dagen idag har flytit på rätt bra, hade bara 2 lektioner och under håltimmen var jag hemma hos Sofia. 
Efter skolan gick vi och shoppa, hade ingen tur så fick inte med mig något..
Men vi ska shoppa imorgon igen så vi får se då! Hittade faktiskt en fin tröja men tvekade rätt så mycket på den dock men tror nog att jag köper den imorgon ändå hahah!
Jobbet idag gick faktiskt bra, det var inte så jätte stressigt tvärtom faktiskt, hade knappt något att göra..?
Efter jobbet satt jag och snacka med 2 skit härliga tjejer och sen gick jag och den ena till tåget, riktigt trevlig tjej!
Är så sjukt trött, tror fan att jag kommer däcka snart hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0