tjenis

Hej!
Har haft en sjukt bra dag idag faktiskt.
En lektion var inställd så hade lite mer än 4 timmars håltimme, under den tiden åkte jag och Frida hem till henne men precis när vi kommer till hennes uppfart kom hon på att hennes hemmanycklar var kvar i skolan hahah!
Så vi fick åka tillbaka och softade i skolan med 4 grabbar.
Hade sen sista lektionen och slutade tidigare, fick skjuts hem av Frida, skit skönt!
Kom hem och åt middag och skulle göra havrebollar, insåg att sockret var slut så började skrika på mamma och det blev krig och pappa var bror som cyklade till konsum för att köpa socker!
Väntar på att han ska komma hem och sen ska jag göra klart skiten och sen dra ut.
Mitt humör försvann verkligen när jag kom hem, pallar inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0