onsdagar..

Hallå där!
Kom hem ganska nyligen, var nämligen och simmade och sen åt jag middag och nu sitter jag här.
Min morgon började mindre bra, tåget var försenat så jag kom försent och därefter hade vi svenska och vi har haft en uppgift att göra klart på 3 lektioner och idag skulle den in, typiskt mig så hade jag inte börjat innan så fick stressa och göra klart hela uppgiften men jag är rätt så duktig när jag väl börjar så gör jag klart grejerna, har oftast svårt med att börja och därför dröjer det så lång tid haha!
Iaf sen hade vi typ inga lektioner utan det var mest lall..
Ska nu ut tror jag, planerna ändras hela tiden men vi får se haha!
Måste dock lägga mig tidigt för skolan imorgon börjar på tok för tidigt, jag har inte den orken.
Sen kommer jag komma hem skit sent och sen måste jag baka för på fredag ska vi sälja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0