Cash is king

Hej! Sitter just nu på tåget påväg till jobbet, är inte alls taggad men aja.
Vaknade rätt sent idag faktiskt, runt 10.
Det första jag gjorde var att jag prata i telefon med Fanny ett tag och sen snacka jag med Danielle.
Sen städade jag och därefter åt jag frukost haha.
Gick till centrum och hämtade ut ett paket till mamma.
Kollade sen på serie och åt ostbågar.
Gick lite tidigare för att möta upp Danielle, snackade med henne, så sköönt att prata ibland.
Jobbar bara 4 timmar idag, kommer dock hem rätt sent.
Imorgon är det jobb och sen blir det att fira en unge, hade egentligen inte tänkt gå för att Valle inte kommer vara där men mamma kom hem och sa att hon som håller kalaset gör allt mat som jag gillar så känner mig tvungen att gå nu.
Aja det blir nog kul ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0