tungt

Hej!
Försov mig imorse men som tur var ringde Danielle och frågade om jag ville få skjuts, hon och Johanna kom och hämtade mig precis utanför.
Kom till skolan och sen skulle jag ha nationella.
Gick helt okej, men tror jag fick F ändå, började babbla på en helt annan grej haha.
Slutade klockan 10, skulle egentligen ha en lektion klockan 3 men jag vägrar vänta i 5 timmar för en skit lång lektion och komma hem skit sent..
Fick skjuts hem också, såå skönt!
Kollade på tv med mamma i en timme och sen gick jag och la mig i sängen och somnade, sov 3 timmar eller mer kanske.
Sen åt jag middag och därefter skulle vi handla. Kom nyss hem och ska kolla på ph!
Från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0