söndagsmys

Hej!
Som jag skrev i tidigare inlägg så var det fest igår, vaknade skit pigg men efter ett tag så kom huvudvärken och illamåendet. Brukar bli illamående men det kändes också som om jag hade feber, eller mamma tyckte att jag var varm iaf. Det är skit kontigt egentligen, blir bakis typ var tredje gång eller beroende på vad jag dricker haha!
Iaf dagen har jag tillbringat med att baka och att åka till simhallen och sen så åkte vi och handla och därefter fick jag laga mat, inget speciellt egentligen, kyckling, potatis och sallad, gjorde även tzatziki, skit gott!
Sen har jag bara kollat på serie hela dagen typ.
Ska ta det lugnt resten av kvällen och förbereda mig inför skolan imorgon.. Pallar inte med skolan asså..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0