oups

Hallå där!
Glömde tydligen blogga igår hehe.. "Glömde"
Iaf, dagen var helt okej, skolkade från sista lektionen för att shoppa med mamma i sthlm igår igen.
Fick med mig en skit fin och skön tröja från vero moda och lite underkläder och köpte även julklapp till pappa.
Kom hem och började skypa direkt med Gizem för att göra klart våran affärsplan till entreprenörskapen och sen åt jag kycklingwok, skit gott, därefter skulle vi handla lite mat.
Kom hem och skypa med Gizem igen, garvade mer än vad jag pratade haha.
Somnade efter 1 och jag skulle upp 5, så efter 4 timmars sömn är jag faktiskt piggare än förväntat.
Kom till handen och köpte en energidricka och sen hade vi redovisning, gick helt okej.
Nu om några minuter kommer jag ha håltimme till 13.35, nice.
Ikväll ska jag träffa en vän typ, sen får vi se.
Jobbar hela helgen, är inte så taggad.
Tröjan jag köpte igår samt dagens outfit
haha den där bilden förklarar på ett ungefär varför jag hade så roligt igår kväll haahha 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0