långt

Heej!
Kom nyss hem typ, har haft en lång dag men får sammanfatta lite, vaknade imorse av mig själv, det händer typ aldrig och mina föräldrar försov sig, mamma ska egentligen väcka mig.
Åt frukost och tog tåget till jobbet.
På jobbet var det fett lugnt i början så fick ta 2 raster typ på en gång, och sen blev det kaos, så jävla många beställningar och jag stog i tvåan, så jag skulle dela ut maten, men eftersom jag bara stått där en gång tidigare så fick jag bara dela ut drickorna, men det är fan stressigare hahah.
Slutade 4 och tog tåget till vh där Sammy och Antonios väntade på mig, fick skjuts hem, jätte skönt verkligen.
Kom hem och åt mat och sen drog jag ut med Sammy igen, åkte runt lite och sen skulle han käka, efter det mötte vi upp Danielle och Lina, chillade på ica maxi ett tag och sen åkte vi till vh typ och lite andra ställen och sen fick jag skjuts hem, så skönt :D
Ska typ duscha och sen sova tror jag, är skit trött haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0