däcka

Hej!
Var ute igår kväll med Lova ett litet tag, innan det var jag och hälsade på en gammal arbetskollega, härligt härligt.
Lova och jag promenerade runt i nynäs och pratade, hade inte träffats på ett tag så vi hade en hel del att ta igen.
Kom hem och duscha och var vaken sjukt sent, somnade 1, gick upp imorse och jag var mycket piggare än vad jag trodde att jag skulle vara.
Skolan idag har inte varit speciellt alls, mest chill liksom, drog och käka på donken för att pannkakorna i skolan gjorde oss besvikna och precis när vi tog mat fick vi ett rätt så bra erbjudande från donken som endast gällde idag, så vi passade på :D
När vi hade slutat så gick jag med Sofia till centrum, kollade lite, skulle sen ta tåget hem och såg då att tågen inte går, eller endast till jordbro..
Tog tåget mot farsta istället för att därifrån ta tunnelbanan till gullmars.
Stötte på Jakob där, så vi snacka lite innan min buss kom.
Kom hem, åt, åkte till simhallen, handla mat, kom hem och kolla på tv med mamma men somnade..
Ska typ borsta tänderna och sen sova, imorgon bitti är det tandläkartid och sen skola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0