cozy

Hej!
Igår kväll bestämde jag mig för att bara vara hemma, skulle nämligen träffa en vän som jag skrev på morgonen, men det blev ändrade planer under dagen, skulle sen ut på kvälllen och åka bil med några och till slut sket jag i det också.
Vaknade skit tidigt imorse för att jag skulle jobba.
Jobbet var sjukt stressigt idag även fast jag bara var ute i matsalen.. Lärde iaf känna lite nya personer, härligt härligt!
Efter jobbet fick jag skjuts hem av en kompis typ, skulle egentligen träffa en annan och vara med han ett tag men jag avbokade det också.
Kom hem för mer än en timme sen, skulle egentligen komma hem om 20 min om jag åkte kommunalt.
Jobbar imorgon också och sen är det skola, aja en vecka mindre till jullov då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0