sommarjobb

Hej på er! Livet flyter på så fucking bra just nu, gymmade idag med Sofia och Gizem, körde helkropp men mest armar och ben, hej träningsvärk imorgon! Det här var ju första gången jag gymmade på mer än 7 månader..
Skulle göra ett omprov i psykologi idag men slutade med att jag gjorde 2 prov, så har inga rester i psykologi kvar.
Från och med idag är det slut med choklad, chips osv och jag har klarat mig rätt bra hitills.
Imorse åt jag godaste frukosten, gröt med blåbär, hallon, lingon, björnbär och en sked honung. Muuuuuums!
Efter att vi hade gymmat på håltimmen så åt vi mat i skolan och det var skit gott, kycklingsallad med currysås, svingott!
Kom hem och såg att jag har fått ett sommarjobb, ska jobba på turistbyrån och gästhamnen den andra perioden vilket är perfekt för då är jag hemma efter semestern!!!
Åt nyss middag och ska bara ta det lugnt ikväll!
Imorgon ska jag till sjukhuset i huddinge så jag missar en lektion men vad gör det om 100 år?
Nej den här dagen har fan varit skit bra, glad tjej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0