loco

Heej!
Nationella i matten idag gick rent utav sagt åt helvete.
Har aldrig varit så arg i mitt liv som stunden när jag gick ut från provet.
Åkte hem och måste plugga, såg nyss att jag har en tenta i privatjuridik som ska in på fredag och jag har inte ens börjat, jävla skit!
Ska sitta och tröstäta chips och choklad ikväll!
Men nu ska jag plugga till spanska muntliga som jag har imorgon efter det är det mat och sen ska jag kanske börja med tentan, men vi får se om jag är klar med spanskan då!
Imorse så var det soligt och fint väder så jag lockade mitt hår, tog mina slitna jeans och en skinnjacka och åkte till skolan, sen spööööregnade det när jag åkte hem, så fick ha jackan över huvudet för att håret inte skulle bli blött och hela jag var typ stelfrusen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0