hallå där

Somnade väldigt sent igår vilket gjorde att jag var skit trött imorse, pallrade mig upp ur sängen och fixade mig och åt frukost och sen drog jag till gymmet, slaktade sönder mina armar, kan knappt använda dom haha!
Hade bara 2 lektioner i skolan, skulle egentligen redovisa men vi hann inte, på engelska så sjöng vi karaoke istället och fick sluta tidigare, jävligt skönt!
Åkte till nynäs och mötte upp mamma i centrum, kollade runt lite och köpte lite grejer.
Ska snart äta middag och sen ska jag faktiskt åka och simma, ska bli skönt, det är jätteskönt att simma när man har träningsvärk!
Efter det ska jag nog plugga med Gizem, vi måste lämna in en essä i svenska till på måndag...
Men det är iaf helg, as niiiiice!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0