bloggning

Det här med bloggning är inte direkt min grej..
Kommer inom en snar framtid att sluta med det här, känner att jag vill ha typ ett lås på den här bloggen och bara skriva som att det är min dagbok.
Iaf, var svintrött imorse, åkte till tandläkaren och sen drog jag till skolan och hämta en sak och sen åkte jag hem till Sofia, var där ett tag sen så hade vi psykologi och kollade på film och sen så hade vi en håltimme och då drog jag och 2 tjejer från klassen till subway och käka där, gott som fan var det.
Sen kom vi till sista lektionen och tog närvaro och sen åkte jag hem.
Kom hem och somnade under elementet, har nyss käkat chips och lite choklad och ska snart plugga lite.
Imorgon är det redan fredag, tiden går så snabbt..
Godaste ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0