besviken

Fan är sååå besviken på mig själv för att jag inte orkar ta tag i skolarbeten, har så sjukt mycket den här veckan, omprov, matte nationella och spanska prov. Och jag har inte börjat med något, jag vet att det är slutspurt och att jag borde bara orka liiiite till, men NEJ det tar fucking stopp...
 
Blev väckt 9 imorse, åt, städade och sen var vi och handla, och nu har jag lagat lite mat, ska äta om en timme.
Blir marinerad kyckling i ugn och färskpotatis med smör och dill och sallad till, sååå gott!! Mästerkocken är ju mitt mellannamn hahah!
Ska väl käka chips ikväll och kolla på revenge, standard. Hade 3 olika chipspaket hela veckan och sista tar slut idag, annars hade det blivit så att jag har ätit chips hela veckan men det blir bara 6 dagar i rad hahaha...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0