trött af

Vaknade en halvtimme tidigare än vad jag skulle idag, så hann locka håret haha!
Åt frukost, fixade mig och drog till skolan.
Vi har haft en temadag idag, innan lunch så kollade vi på film från när folk blev befriade från olika läger under förintelsen. Väldigt intressant men jävligt hemskt eftersom man fick se många hemska bilder..
Och efter lunch så hade vi en föreläsning om romer också väldigt intressant, man fick andra tankar liksom.
 
Sitter just nu på privatjuridiken men vi pallar inte jobba så vi sitter i hemvisten och pratar typ.
Vill hem så sjukt mycket för att jag fryser och är sjukt hungrig.
Ikväll så ska jag bara kolla på tv med morsan och sen så ska jag sova tror jag.
Min första lektion imorgon är inställd så börjar 10. :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0