torsdag

Vaknade 6 imorse men då jag skulle upp halv 8 så somnade jag om, dummaste valet jag har gjort...
Var pigg när jag vaknade först men andra gången var ett helvete, var as trött..
Skolan flöt på bra, på håltimmen drog vi till centrum och käka glass på donken haha!
Invigde våren med skinnjacka och converse, frös dock arslet av mig men vad spelar det för roll haha!
Kom hem och åt middag och sen dess har jag suttit och försökt plugga på en redovisning som jag har imorgon, ska redovisa om Ukraina och Ryssland.. Spännande haha!
Men blev faktiskt klar och förhoppningsvis går det bra också!
Tänkte ta och duscha nu och sen sova faktiskt, ska upp tidigt imorgon men bästa är ju att min sista lektion är inställd så jag slutar 1 istället för 3 :D
Har haft fetaste träningsvärken i röven sen gårdagens idrottslektion haha, snacka om att vara otränad, men har ändå inte gymmat sen december så det är ju inte så konstigt haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0